cestitke za krstenje deteta tekst

TEKSTOVI I ČESTITKE ZA KRŠTENJE

Andjele moj dragi moj cuvaru blagi. Budi tebi hvala sto me cuvas mala.
Cuvaj me dok zivim da nista ne skrivim. Andjele moj Bozji, cuvaru moj, Danas i uvijek uzame stoj. Ruku mi pruzi, vodi me ti, od zala cuvaj me svih.
Svako je dijete čudo slabo, ranjivo biće s kojim sve postaje novo, koje smekšava zle i daje očajnima da vjeruju u život.
Dobro došlo, dijete, na našu malu planetu. Počivaj na srcu drage majke, i neka te njišu ruke dragoga oca.
Ne želim ti nikakva bogatstva. Želim ti samo ljubav, toplu ljubav, tada ćeš imati sve što ti treba da postaneš sretan čovjek.
Prije tvog zaceca zeljela sam te. Prije tvog rodjenja voljela sam te. Bila si tu samo jedan sat, a vec bih umrla za tebe. To je cudo zivota.
I Bog da ptici da nebom leti... i skoljki da biser stvori... a majci podari djecu da radja... njen let beskrajima, njene bisere oko srca...
Život Život je prilika, iskusi je. Život je ljepota, divi joj se. Život je san, učini ga stvarnim. Život je izazov, suoči se s njim. Život je zadatak, izvršavaj ga. Život je igra, igraj je. Život je dragocjen, njeguj ga. Život je bogatstvo, čuvaj ga. Živoj je ljubav, uživaj je. Život je tajna, pronikni je. Život obećanje, ispuni ga. Život je tuga, naiđi je. Život je himna, pjevaj je. Život je borba, prihvati je. Život je tragedija, uhvati se s njom u koštac. Život je avantura, usudi se. Život je sreća, zasluži je. Život je život, brani ga.
Postoji trenutak u životu žene ljepši od nje same, nježniji od najnježnijeg pupoljka nevena, bjelji od najbjeljeg snijega i oblaka, trenutak u kojem je svaka suza zlatna, kad svijetlo obasja dušu, a nestane mraka. Trenutak kad znamo da možemo, kad smo istovremeno i nježne i jake, kad ugledamo dva oka najmilija, trenutak kad postanemo majke.
Draga "ime dijeteta", Od danas si dijete Božije, ostani uvijek u njegovoj blizini.

Source : sms-poruke.eu/

You are viewing cestitke za krstenje deteta tekst and you can find this cestitke za krstenje deteta tekst @ http://rocketmusicandvideo.blogspot.com/2011/06/cestitke-za-krstenje-deteta-tekst.html, you can share this cestitke za krstenje deteta tekst if tyou this its usefull cestitke za krstenje deteta tekst.